Активности

Поводом  обележавања Светског дана менталног здравља Тим за превенцију и први одговор на насиље одржао је 10. октобра радионицу под називом Раст и развој кроз емоционалну писменост: оснаживање толеранције у друштву различитости.

Радионицу су водили: Ирена Паруновић, студенткиња треће године Психологије и Милош Милановић, студент треће године Психологије, уз подршку проф. др Иване Јанковић и доц. др Миљане Спасић Шнеле.


У радионици су учествовали студенти и студенткиње различитих студијских програма Филозофског факултета.

Тим за превенцију и први одговор на насиље реализовао је 21. маја 2024. године радионицу под називом Асертивност: умеће комуницирања и решавања сукоба. Радионицу су водиле студенткиње четврте године Психологије, Катарина Анђелковић, Наташа Николић и Ивана Сврзић, уз подршку проф. др Иване Јанковић и доц. др Миљане Спасић Шнеле.

Циљ радионице је био да се путем вршњачке едукације студенткиње и студенти Филозофског факултета упознају са вештинама асертивног комуницирања и њиховом применом у решавању сукоба.

Почетком октобра 2022. године, Филозофски факултет и Тим угостили су Шок Арт и ОЕБС поводом пројекције документарног филма Језик и стварност који се бави родно осетљивим језиком.

Чланице Тима су у оквиру кампање 16 дана активизма против насиља над женама, од 25. новембра до 8. децембра 2022. године одржале преко 40 инфо предавања за студенте и студенткиње свих година на основним академским студијама, на свих 13 студијских програма. Студенти и студенткиње упознати су са садржајем Правилника, а посебно се разговарало о облицима насиља и механизмима и мерама којима можемо насиље спречити или зауставити. 

У току школске 2022/2023. године, чланови и чланице Тима организоваће низ активности кроз које ће се спроводити акциони план за превенцију насиља на Факултету. Крајем марта 2023. то ће бити трибина Насиље у популарној култури

У оквиру Протокола (прилог Правилника о спречавању и заштити од насиља) одређен је акциони план за превенцију насиља и едукацију учесника у наставном процесу.